Drink Margaritas in Sins

Watch out honey, step back

My photo
Life should be simple. I'm not saying it's a piece of cake. You're in a haze. It's just a phase. You know this maze is as simple as it seems.

Thursday, March 3, 2011

Reaching for the Stars

如果懒得/不想/不会做,让我来!
我非常希望你们这些懒惰虫会自甘堕落,最后会有个失败的人生。

如果不会欣赏我,没关系!
那只会给我奋斗的力量来证明你小看了我!

人生是有很多的阶段。有好有坏。
但它们最终都会过去的。
每一个阶段都有它的意义,都会有它值得学习的东西。

一天,我一定会抵达那最理想的阶段。


0 comments:

Post a Comment

 

©2009thy | by TNB